Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

- Krzyczpudło

Autor Wątek: Jak zgłaszamy propozycje atrakcji  (Przeczytany 1710 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zombik

  • Koordynator ds. atrakcji
  • Moderator Globalny
  • *****
  • Wiadomości: 3245
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Jak zgłaszamy propozycje atrakcji
« dnia: Marzec 05, 2013, 19:38:44 »
Jeśli nie należysz do ekipy organizacyjnej konwentu, a chcesz poprowadzić na nim atrakcję, możesz to zrobić. Atrakcję należy zgłosić w tym dziale na forum według poniższego wzoru.

1. Nazwę tematu z opisem atrakcji powinien poprzedzać tag.
2. Tagi:
- [WD] - Wydarzenia - czyli różnego rodzaju pokazy, czy duże atrakcje.
- [KT] - Konkursy i Turnieje - wszystkie atrakcje, w których za zajęcie punktowanego miejsca dostaje się nagrodę, które nie są wydarzeniem.
- [PP] - Panele i Prelekcje - wszystkie atrakcje, w których mówimy na konkretny temat, bądź prowadzimy dyskusję.
- [W] - Warsztaty - atrakcje, na których uczestnik uczy się jak coś zrobić.
Jeśli wasz pomysł nie byłby pomysłem na atrakcję, to piszecie bez taga.
3. Po tagu w temacie wątku należy wpisać nazwę atrakcji.
4. Treść tematu powinna być ułożona w formie poniższego formularza:

Krótki opis Atrakcji: (tutaj piszemy opis złożony z ok. 3-4 zdań, który pojawi się na stronie konwentu i w informatorze konwentowym. Ma to być krótki tekst zachęcający do przybycia na atrakcję i krótko przedstawiający jej temat, a nie szczegółowy plan dyskusji czy zasady konkursu. W przypadku konkursów drużynowych w opisie musi pojawić się informacja o liczebności drużyn. W opisie, jeśli używamy zaimków drugiej osoby, np. Ty, Tobie, Twoi, Wy, Wasze, Wam, piszemy je wielką literą. Opis powinien być poprawny pod względem gramatycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym i stylistycznym, przy czym koordynator ds. atrakcji zastrzega sobie prawo do edycji opisu)

Plan atrakcji/Zasady: (tutaj opisujemy przebieg danej atrakcji, lub jej zasady - jest to ważny element, ponieważ to dzięki planowi atrakcji możemy ocenić, czy atrakcja jest przemyślana i zostanie poprowadzona w rozsądny sposób. W przypadku konkursów należy też zaznaczyć, czy konkurs jest indywidualny czy grupowy, ile osób jest w ewentualnej grupie i ile miejsc będzie nagradzanych. Pozwoli to nam przydzielić nagrody)

Czas: (przewidywana potrzebna ilość czasu na konwencie potrzebna do zrealizowania atrakcji, zaokrąglona do pół godziny w górę – atrakcji trwających mniej niż godzinę nie przyjmujemy)

Uwagi: (czego lub kogo potrzebujemy, preferowane godziny i/lub dni. W uwagach należy zawrzeć również informację, czy atrakcję prowadziliście już na innych konwentach, i jeśli tak, to na jakich)

Na wolne pomysły (czyli atrakcje, których nie chcemy prowadzić), jest oddzielny temat!

4. Jednocześnie z założeniem wątku o atrakcji, którą chcecie poprowadzić, należy wysłać na forum prywatną wiadomość do mnie, w której podacie swoje dane osobowe (imię, nazwisko, pesel, adres e-mail, link do profilu na facebooku, numer telefonu - najlepiej komórkowego, który będziecie mieli ze sobą na konwencie, numer rezerwacji na konwent). W przypadku atrakcji prowadzonej przez więcej niż jedną osobę muszę otrzymać dane wszystkich prowadzących. Dane muszę otrzymać nawet jeśli robiliście już u nas atrakcje na jakimś innym konwencie.

5. Po zatwierdzeniu przez ekipę atrakcja zostaje oficjalnie wpisana w plan. Nie znaczy to jednak, że twórca atrakcji jest zwolniony z robienia rezerwacji na konwent. Należy zrobić normalną rezerwację i zaznaczyć przy niej w odpowiednim polu, że jest się prelegentem i podać nazwy (lub linki do odpowiednich tematów na forum) swoich atrakcji. Należy to zrobić nawet jeśli jeszcze nie zgłosiliście swoich atrakcji, ale wciąż zamierzacie to zrobić, niezależnie od tego, czy atrakcja została zaakceptowana, czy nie, czy jeszcze nie została rozpatrzona. Zwrot za przeprowadzenie atrakcji będzie wysyłany przelewem na konto prelegenta po konwencie.


Proszę pisać tylko w powyższy sposób, albo wasze pomysły zostaną pominięte.

Wzór:

Cytuj
[PP] Pogadajmy o M&A

Krótki opis atrakcji: Na konwentach jest wszystko: konsole, dziaaa, przytulanie i znajomi. Nie brakuje Ci na nich czasem zwykłej pogawędki o mandze i anime? Przyjdź i podziel się swoim zdaniem na temat ostatnio obejrzanych anime i przeczytanych mang. Kto wie, może poznasz kogoś, kto lubi te same serie i rozwinie się z tego piękna przyjaźń?

Plan atrakcji/zasady: Uczestnicy siadają w kółeczku i następuje moderowana przeze mnie dyskusja, podczas której wymieniamy się tytułami ciekawych serii, które możemy polecić innym, zachęcamy się nawzajem do poznawania nowych tytułów, sam osobiście polecam kilka serii opierając się na gustach uczestników panelu. Każdy dostaje kartkę i długopis, żeby mógł zapisać sobie interesujące go tytuły.

Czas - 1h

Uwagi: Najlepiej w godzinach wieczornych pierwszego dnia lub w nocy. Chcę być na panelach prowadzonych przez Aldara i panelu "Cenzura w anime". Potrzebne kartki i długopisy dla uczestników, po około 20 sztuk. Panel odbywał się już na wszystkich konwentach Animatsuri od Animatsuri 2008.

Atrakcje akceptujemy ja i Saiden. Jeśli którykolwiek z nas napisze w temacie ze zgłoszeniem atrakcji, że jest ona zaakceptowana, to tak właśnie jest.

Zgłoszenia atrakcji przyjmujemy do 24.03.2013 do godziny 23:59. W razie jakichkolwiek pytań, proszę pisać w tym wątku.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2013, 16:17:15 wysłana przez Zombik »
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one...

Offline Zombik

  • Koordynator ds. atrakcji
  • Moderator Globalny
  • *****
  • Wiadomości: 3245
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak zgłaszamy propozycje atrakcji
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2013, 16:16:27 »
Uwaga! Od EZkonu wszystkie zwroty za przeprowadzenie atrakcji odbywać się będą po konwencie przelewem na konto.
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one...