Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

- Krzyczpudło

Autor Wątek: Jak składamy propozycje atrakcji?  (Przeczytany 2392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Guile

  • Naczelny Zbol
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 9010
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prezes Zarządu
    • Zobacz profil
Jak składamy propozycje atrakcji?
« dnia: Grudzień 28, 2009, 01:24:48 »
Ze względu, że chciałbym mieć tutaj jakiś porządek, to przedstawiam Wam instrukcje jak składamy propozycje atrakcji:

1. Nazwę tematu z opisem atrakcji powinien poprzedzać tag.
2. Tagi:
- [WD] - Wydarzenia - czyli różnego rodzaju pokazy, czy duże atrakcje
- [KT] - Konkursy i Turnieje - wszystkie atrakcje, w których za zajęcie punktowanego miejsca dostaje się nagrodę
- [PP] - Panele i Prelekcje - wszystkie atrakcje, w których mówimy na konkretny temat, bądź prowadzimy daną dyskusję
- [W] - Warsztaty - atrakcje, na których uczestnik uczy się jak coś zrobić
Jeśli wasz pomysł nie byłby pomysłem na atrakcję, to piszecie bez taga.
3. Treśc tematu powinna być ułożona w formie poniższego formularza:

Krótki opis Atrakcji: (tutaj piszemy opisik złożony z ok. 3-4 zdań)
Plan atrakcji/Zasady: (tutaj opisujemy przebieg danej atrakcji, lub jej zasady - w przypadku konkursów, turniejów, czy niekorych wydarzeń)
Czas: (przewidywana potrzebna ilość czasu na konwencie potrzebna do zrealizowania atrakcji)
Uwagi: (czego lub kogo potrzebujemy, preferowane godziny i/lub dni)

Na wolne pomysły (czyli atrakcje, których nie chcemy prowadzić), jest oddzielny temat!

4. Po zatwierdzeniu przez ekipę atrakcje zostaje oficjalnie wpisana w plan.


Proszę pisać tylko w powyższy sposób, albo wasze pomysły zostaną pominięte. Jak już wspominałem, chciałbym tutaj utrzymać jakiś porządek.


Wzór:

Cytuj
Krótki opis atrakcji: Czy zastanawiałeś się kiedyś, do czego mogą służyć olejek goździkowy lub proszek uchiko? Jeśli tak, to zapraszamy Cię na jedyny i niepowtarzalny panel o czyszczeniu mieczy japońskich. Pokażemy Ci, jak rozkładać miecz na czynniki pierwsze, jak i czym go czyścić i jak złożyć go tak, by wszystko było na miejscu.

Plan atrakcji/zasady: Jak mam zamiar to poprowadzić? Przede wszystkim zrobić to w formie panelu, a nie warsztatów. Nie stać nas na taką ilość miecz/zestawów do czyszczenia. A jeśli chodzi o prowadzenie to nie przewiduję żadnych odstępstw od tego jak robiłem to wcześniej. Wprowadzić ludzi do tematu, porozmawiać z nimi na temat środków czyszczących do mieczy, a potem zaprezentować jak to wygląda w rzeczywistości.

Czas - około 30 minut

Uwagi: Nie potrzebuję niczego/nikogo do pomocy przy tym. No tylko tego, żeby ochrona była powiadomiona, iż mam przy sobie broń i prowadzę taką atrakcję.